شارژری که می تواند iPhone تان را در یک دقیقه هک کند!
 
دیدبان رایانه ای

 نرم افزار هاي ناامن، ايميل هاي ناخواسته و لينک هاي مشکوک را فراموش کنيد! يک گروه از دانشمندان Georgia Institute of Technology ادعا کردند که يک شارژر جديد براي گوشي هاي هوشمند ساخته اند که قادر است بدافزار را روي دستگاه هايي که جديدترين نسخه iOS را اجرا مي کنند، نصب کند!

Billy Lau، Yeongjin Jang و Chengyu Song قصد دارند که اين شارژر را در کنفرانس امنيتي بنام Black Hat که در ماه جولاي و اوت در  Las Vegas برگزار مي شود، معرفي کنند. بنا به اظهارات آنها، دستگاه هاي iOS با اتصال به شارژر مخرب در کمتر از يک ثانيه ميتوانند به خطر بيافتند. اين گروه سه نفره  اين شارژر مخرب بنام Mactans را با استفاده از  BeagleBoard ساختند. آنها هدف خود از ساخت اين شارژر اينگونه بيان کردند:

اين سخت افزار براي اين ساخته شد تا اثبات کنيم که چيز به ظاهر بي خطري مثل شارژر هم ميتواند خطرناک باشد و حتي ميتوان شارژرهاي USB مخرب نيز ساخت. 

 Mactans در مدت زمان محدود و با بودجه کم ساخته شد. البته محققان در توضيحات خود روش هايي که کاربران ميتوانند بوسيله آن ها از آلوده شدن دستگاه هاي خود جلوگيري کنند را نيز بيان کرده اند . هنوز اطلاعاتي از ظاهر شارژر و اينکه آيا اين شارژر مشابه شارژري است که اپل مي سازد با نه، وجود ندارد.

اپل هنوز در حال بررسي اين يافته جديد است اما بديهي است که اين کمپاني بايد به خطر افتادن iPhone يا iPad از طريق اتصال به USB را جدي بگيرد و پيدا کردن راه حل براي آن را در اوليت قرار دهد.

منبع : کانال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, :: 14:10
امیرمسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیدبان رایانه ای و آدرس dydeban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 7887
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1